ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wieloletni rządowy program "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023

Informacja ogłoszona dnia 2023-01-21 13:02:08 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej  informuje, że w ramach wieloletniego rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023 dzieci w szkołach z terenu Gminy Dobra mają możliwość skorzystania z bezpłatnego posiłku podczas zajęć w szkole w okresie trwania roku szkolnego.

Pomoc w formie dożywiania dzieci w szkole przysługuje rodzinom, w których dochód netto w przeliczeniu na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 1200,00 zł (200% kryterium dochodowego dla osoby w rodzinie) oraz występuje jeden z  powodów do udzielenia pomocy społecznej wymienionych w art. 7 ustawy o pomocy społecznej (m.in. bezrobocie, niepełnosprawność, długotrwała choroba, potrzeba ochrony macierzyństwa lub wielodzietność).

W przypadku ubiegania się o pomoc w formie dożywiania dzieci w szkole należy w siedzibie  Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej
  złożyć wniosek o dożywianie. Do wniosku w zależności od posiadanych dochodów należy dołączyć:
  • dokumenty potwierdzające wysokość dochodów netto za miesiąc poprzedzający miesiąc złożenia wniosku (zaświadczenie od pracodawcy - druk zaświadczenia znajduje się na stronie www.kaweczyn.naszops.pl, decyzja lub odcinek od renty, decyzja lub odcinek od emerytury);
  • decyzja o przyznaniu zasiłku rodzinnego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia rodzicielskiego, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego;
  • zaświadczenie o posiadaniu gospodarstwa rolnego z Urzędu Gminy, w której znajduje się gospodarstwo lub nakaz płatniczy;
  • dowód opłacania składki na ubezpieczenie społeczne rolników;
  • w przypadku, gdy w rodzinie są osoby niepełnosprawne lub długotrwale chore aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;
  • osoby prowadzące działalność gospodarczą – zaświadczenie lub oświadczenie o uzyskanym dochodzie, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem  telefonów
63 279 80 01, 519693468, 514115873
 
Kierownik Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej
/-/ Monika Małecka

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Małecka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-21 13:02:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-21 13:02:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-21 13:02:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
855 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony